პროექტი

                     
შდეგების  მისაღწევად  განსახორცი-ელებელი  აქტივობები
საქმიანობის  გაწერა  დროში
საქმიანობის  განმახორციე-ლებელი მოსწავლეები
საქმიანობის  განხორცი-ელებაზე პასუხისმგებელი მოსწავლეები
საქმიანობის
შესაბამისი
რესურსები
1.ინფორმაციის მოძიება, სტალინური მმართველობა,  რეპრესიებისა  და  ტოტალური  რეჟიმის  შესახებ


  10 დღე



   ადამინური  რესურსი, მოძიებული  ინფორმაცია, ფოტოკოლაჟი
2.ინფორმაციის  მოძიება, კრიტიკოსების  მიერ საბჭოთა  ეპოქის  შეფასება, საბჭოთა  მოვლენები  და  დღევანდელობა



  5დღე


ადამინური რესურსი, ელექტრონული  ბიბლიოთეკა, ისტორიული  წყაროები,  მოძიებული  ინფორმაცია
3.რეპრესირებული  ოჯახის  მოძიება,  მათი  ისტორიების  ჩაწერა,  ტექსტის  შექმნა,  ფოტო  მასალის  ჩაწერა


  13 დღე




ადამინური  რესურსი,ჩაწერი-ლი  ისტორიები,ფოტო-აპარატი.
4.მოძიებული  ინფორმაციის წარდგენა,- პრეზენტაცია,   ფოტო-კოლაჟის  გამოფენა.


   2 დღე


ადამიანური  რესურსი,  კომპიუტერი
   





















პროექტი


პროექტის   სახელწოდება
საქართველოს  გასაბჭოება  და  ქართველ  მწერალთა  ახალი  კულტურული  არჩევანი
პროექტის  მთავარი  იდეა
საქართველოს  გასაბჭოების  საბედისწერო  შედეგების  გააზრება.   ქართველ   მწერალთა   ახალი  კულტურული  არჩევანი.
პროექტის  აქტუალობა
გამოუმუშავდებათ  ინფორმაციის  მოძიების,  დახარისხების,   მოსმენის  ჯგუფური  მუშაობის,  ჩანაწერების  გაკეთების ,რესპონდენტთან  მუშაობის , დისკუსიის   წარმოების  ჩვევები.
პროექტის  მიზანი
გაეცნონ  შედეგებს,  რომელიც  მოჰყვა  საქართველოს  გასაბჭოებას. გააცნობიერონ   ქართველ  მწერალთა   ახალი  კულტურულ არჩევანი.  განუვითარდეს  სოციალური  უნარ-ჩვევები. წარმოადგინონ  მოპოვებული  ინფორმაციები  სხვადასხვა  აქტივობებით.  განუვითარდეს   ჯგუფური  მუშაობისა  და  პრეზენტაციის  უნარ-ჩვევები,
მოსწავლეთა   ასაკი
17
ვადები
1-თვე
საჭირო  რესურსები
სახელმძღვანელო,   ლიტერატურული   ტესტები, ტიციან  ტაბიძის,  კ.  ნადირაძის  , პაულო  იაშვილის  ლექსები.  კრიტიკოსთა  წინასიტყვაობები  სხვადასხვა  მხატვრულ-ლიტერატურულ  წყაროებზე  დაყრდნობით,  ელექტრონული  ბიბლიოთეკა,   დოკუმენტური  ფილმები.



პროექტის  მსვლელობა
აქტივობა1. 

   .მასალების   შეგროვება  25  თებერვლის  შესახებ,   რეპრესირებული   ადამიანების    შესახებ,

  აქტივობა  3

ჯგუფური    მუშაობა.  კლასს  შერჩევითობის  პრინციპით  ვყოფ   სამ  ჯგუფად.   ბარათების  გამოყენებით  დავალებებს   ვაძლევ.

  1. ჯგუფი

ისტორიის   სახელმძღვანელოებში  და  სხვა  წყაროებში  მოიძიეთ    ინფორმაცია  საქართველოს   ანექსიის,   1924  წლის  აჯანყების,   რეპრესიების,   დახვრეტების.,  დასმენების  ტოტალური   რეჟიმის  შესახებ
2  .ჯგუფი.     სასკოლო   ეპოქაში   გამოცემული  წიგნები,  სადაც    მოცემული  იქნება კრიტიკოსთა  მიერ  შეფასებული    საბჭოური მოვლენები  .1783  წლის  გეორგიევსკის  და  რუსეთთან   პოზიტიური კავშირის  მნიშვნელობა,     3.  ჯგუფი.  საქართველოში არ  იყო   ოჯახი, რომელსაც  არ   მოხვედრია საბჭოთა   ხელი.    გიამბონ  საკუთარი    ისტორიები.  ჩაწერეთ  მათი  ნაამბობი  კომპიუტერული  ტექნიკის  გამოყენებით.

 აქტივობა 4. მოძიებული  ინფორმაციების წარდგენა,  პრეზენტაცია,   ჯგუფებში  დამუშავება.,
  აქტივობა 5. მოძიებული    ინფორმაციების   საჯაროობა.  ფოტო-კოლაჟის    გამოფენა.       .

No comments:

Post a Comment